Præsentation (Fase 2)
Eleven kan med støtte og forberedelse beskrive en genstand / Eleven har viden om beskrivende sprogbrug
Sprogligt fokus (Fase 1)
Eleven kan producere små tekster ved hjælp af sætningsskabeloner/ Eleven har viden om enkle sætningsskabeloner
Lytning (Fase 2)
Eleven kan forstå korte instruktioner, spørgsmål og beskrivelser / Eleven har viden om enkle sproghandlinger
Samtale (Fase 2)
Eleven kan stille og besvare enkle spørgsmål ved hjælp af faste fraser / Eleven har viden om enkle spørgende fraser
Sprogligt fokus (Fase 2)
Eleven kan forstå de hyppigste ord og fraser inden for nære emner/ Eleven har viden om betydningsfelter i ordforråd
Sproglæringsstrategier (Fase 2)
Eleven kan bruge visuel støtte til at lære ordforråd / Eleven har viden om ikke-sproglige strategier til ordforrådstilegnelse
Læsning (Fase 1)
Eleven kan afkode hyppige engelske ord med billedstøtte / Eleven har viden om ordbilleder, der ligger tæt op ad dansk
Skrivning (Fase 1)
Eleven kan lege med engelsk skriftsprog/ Eleven har viden om enkelt skriftsprog
Engelsk som adgang til verden (Fase 1)
Eleven kan genkende engelsk i mange sammenhænge i Danmark / Eleven har viden om steder, hvor der bruges engelsk