Samtale (Fase 1)
Eleven kan deltage i sproglege/ Eleven har viden om engelsksprogede lege
Sprogligt fokus (Fase 1)
Eleven kan efterligne hyppige ord og fraser/ Eleven har viden om de hyppigste ord og fraser
Lytning (Fase 1)
Eleven kan forstå korte, faste fraser/ Eleven har viden om faste fraser og rytmiske mønstre
Præsentation (Fase 1)
Eleven kan præsentere enkle sange, rap, rim og remser i kor/ Eleven har viden om sprog, rytme og bevægelse
Kommunikationsstrategier (Fase 1)
Eleven kan mime for at få sit budskab igennem/ Eleven har viden om at udtrykke sig gennem kropssprog
Sproglæringsstrategier (Fase 1)
Eleven kan lære sprog ved at gentage fraser i rytme/ Eleven har viden om gentagelse som støtte til sprogtilegnelse
Interkulturel kontakt (Fase 1)
Eleven kan deltage i lege og sange fra engelsksprogede kulturer / Eleven har viden om børnetraditioner fra engelsksprogede kulturer
Skrivning (Fase 1)
Eleven kan lege med engelsk skriftsprog/ Eleven har viden om enkelt skriftsprog